|
.::Rezerwa 126p::. BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI |
|
Wersje maluchów - Pomoc w identyfikacji 1984r
Aleks - 2019-02-04, 19:53 Temat postu: Pomoc w identyfikacji 1984r Witam jakiś czas temu stałem się szczęśliwym posiadaczem malucha teraz zabieram się za jego odbudowę i chciałbym to zrobić tak aby był zgodny z oryginałem rok produkcji 1984 pierwsza rejestracja to 1985. I tu moje pytanie która to wersja? Wąskie czy szerokie błotniki? Jakie zderzaki? Itp? Pomożecie?
Mam nadzieję że wszystkie zdjęcia się dobrze wyšwietlą
Majonez - 2019-02-04, 23:36
Powinny być małe wloty. listwy boczne możesz usunąć, błotniki mogą zostać. Tylna klapa do wymiany bo jest z eleganta, lewa lampa tylna jest z Fl-a (grubsza ramka) raczej powinna być jeszcze taka jak po prawej, chociaż niekoniecznie, zderzak z przodu może zostać, ewentualna zamiana na włoski p4. Tylny powinien być bez lamp cofania i przeciwmgielnej, jak bardzo chcesz możesz założyć chromy. No i półkę w środku masz z Fl-a i te 2 dorobione kontrolki nie wiadomo do czego.
Aleks - 2019-02-05, 18:49
Ekstra dziękuję za pomoc mega konkret. Pisząc półka z fl-a masz na myśli deskę rozdzielczą? Jeśli tak masz może gdzieś pod ręką zdjęcie jaka powinna być odpowiednia?
Pan Andrzej - 2019-02-06, 18:34
Sprawdź numer VIN. Jak podaje pan Zembowicz w książce "Naprawa samochodów Polski Fiat 126p", szerokie błotniki z przetłoczeniem pod zderzaki szły od numeru nadwozia 8614302 w montowni w Tychach i od 18614702 w Bielsku-Białej. Zderzaki powinny być chromowane lub włoskie P4. Deska rozdzielcza jest taka jaka być powinna, koledze chodziło o półkę pod deską. Powinna być taka jak w linku poniżej
https://archiwum.allegro.pl/oferta/polka-pasazera-na-glosnik-fiat-126p-st-nowa-i7285153136.html
Aleks - 2019-02-06, 22:08
Rzeczywiście dziękuję za pomoc nie dopatrzyłem się tej półki pod deską, to mój pierwszy maluch także proszę o wyrozumiałość (w sumie 2 jednocześnie tak wyszło ) mój ma Vin ZFA126A0008529139 więc wynika z tego co napisałeś że powinien mieć raczej wąskie błotniki i pewnie takie będą ponieważ nadwozie jest dość mocno zmęczone i powgniatane więc istnieje duże prawdopodobieństwo że trzeba je bedzie wymienić a wtedy już pójdą wąskie Macie może jeszcze jakieś podpowiedzi na co powinienem zwrócić uwagę od czego zacząć?
Maro82 - 2019-02-08, 21:58 Temat postu: rady skompletuj literaturę i studiuj ją
jedź na kilka okolicznych zlotów, pogadaj, porób zdjęcia
kompletuj części, wszystko można dostać - kwestia czasu i ceny
przeglądaj ogłoszenia z podobnymi ofertami
nie śpiesz się
andrzej 76 - 2019-02-14, 12:25 Temat postu: Re: rady Aleks - mój kaszlak ma wiele wspólnego z Twoim.
rok prod,pierwsza rej, ZFA - nawet VIN zbliżony,
ja zacząłem od mechaniki, botem blachara, w międzyczasie kompletowanie brakujących gratów, szpachlowanie, malowanko itd.
najlepsze oczywiście na koniec - składanie.
ale tak jak kolega pisze - jeśli zaczynasz przygodę z 126p to dużo czytaj,
i powoli kompletuj części, czasem pośpiech nie jest wskazany.
w razie potrzeby służę pomocą.
|
|