.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

Układ paliwowy - Regulacja gaźnika

Hans_jbb - 2015-01-31, 17:11
Temat postu: Regulacja gaźnika
Witam mam mały problem.
Jechałem maluchem rozgrzał się,troche mu depłem a on sie za mulił,spuściłem z gazu i już dobrze.
Czy to wina źle wyregulowanego gaźnika??

efelek - 2015-01-31, 17:41

Zdjąć wyczyścić złożyć zamontować i zobaczyć czy będzie lepiej :)
Maniek6175 - 2015-02-27, 20:09

Zobacz jeszcze jakie dysze ma gaźnik
Majonez - 2015-02-27, 20:28

Nie koniecznie winę może mieć nie tylko gaźnik, może być jeszcze wina pompki lub zapłonu (jeśli to nie elegant) .
Puzon - 2018-11-26, 11:23

Mam zagadkę do rozwiązania związaną z regulacją gaźnika.
Gaźnik umyty. Nowe uszczelki. Jak dokręcę do oporu dyszę wolnych obrotów to nie chce chodzić na wolnych dławi się jak dodam gazu jednym słowem masakra.
Po wykręceniu dyszy od wolnych obrotów o 1/2 obrotu silnik chodzi prawidłowo da się go wyregulować wszystko tak jak być powinno.
Co jest nie tak z tą dyszą? Dodam, przed myciem pracował na tych samych dyszach i było ok.

nanab - 2018-11-26, 18:22

Po wkręceniu tej dyszy nie ma prawa pracować, masz nieszczelność w dolocie.
giannini - 2018-11-26, 18:49

nanab napisał/a:
Po wkręceniu tej dyszy nie ma prawa pracować, masz nieszczelność w dolocie.

????????????
A od kiedy to dysza ma być nie wkręcona ? Zawsze wkręcona do oporu. Co innego ze śrubą iglicową regulacji składu mieszanki. Nie wprowadzaj człowieka w błąd.

Majonez - 2018-11-26, 19:57

Może wleciał jakiś paproch, najlepiej przedmuchać sprężonym powietrzem kanał w gaźniku i dyszę.
Puzon - 2018-11-27, 10:56

Tak zrobię dysza ok tylko jak dokręcę to gaśnie. Wyciągnę gaźnik i sprawdzę kanał powietrzny dyszy biegu jałowego.
CZESIO1958 - 2018-11-27, 11:14

Samą dyszę sprawdź.
Puzon - 2018-11-27, 11:47

Dysza sprawdzana z 5 razy była czysta jest ok. Zastanawiam się czy np oring nie jest za mały (wysokość)
michals - 2018-11-27, 20:59

wygląda na zatkaną dyszę, a dokładnie na ten mały otworek, który jest "od przodu". Kiedy nieco odkręcisz dyszę paliwo leci po ściance. p wkręceniu dysza uszczelnia się do stożka, a że jest zatkana to paliwo nie leci i Malec gaśnie.
Puzon - 2018-11-28, 09:22

Czekam na inne dysze do wolnych i sprawdzę na innej dyszy jeszcze.
michals - 2018-11-28, 09:33

Przecież to wyczyścić wystarczy
Puzon - 2018-11-28, 10:07

Czyściłem z 10 razy przedmuchiwałem itp. Już podejrzewam ze coś nie gra z jej wymiarami. Potrzebuje dysz do zapasowego gaźnika więc i tak się przydadzą.
michals - 2018-11-28, 21:30

To się mogło zdarzyć tak jak piszą w książce o regulacji gaźników. W wyniku zbyt mocnego dokręcenia dyszy zgnieceniu uległ stożek dyszy i straciła ona swoje parametry. Jeśli masz w okolicy zegarmistrza poproś o ponowne rozwiercenia na 0.5mm, albo 0.55 to daje "lepszy dół"
Puzon - 2018-11-30, 12:37

Czekam aż przyjdzie nowa dysza i zobaczymy co się będzie działo
Puzon - 2018-12-03, 08:22

Zagadka rozwiązana! Wczoraj sprawdziłem dokładnie gaźnik kanały czyste itp. Wymieniłem dyszę wolnych obrotów na nowa i po dokręceniu do oporu (oczywiście z czuciem) wszystko jest ok gaźnik wyregulowany. Morał taki, jak silnik gaśnie po dokręceniu dyszy wolnych obrotów to możliwe, że dysza jest uszkodzona.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group